17 February 2012

#Fakta 2

Aku sampai malam jumaat hari tu aku pandang Aisyah, perempuan cantik cakap, kesian dia. Dia demam campak, nak bagitau tak reti, ni baru tau dia demam campak. Tu yang meragam, tidur taknak, makan taknak. Aku pandang Aisyah,senyum dan comel macam biasa. Aku suruh dia datang cium pipi aku, dia datang.

"mmmmuaaah"...

Lepas tu dia baring balik cuba tidur. Aku baring sebelah dia tepuk-tepuk badan dia.

"Eh mak, ni boleh jangkit ke?" Tanya aku pada perempuan  cantik.

"Boleh kalau antibodi tak kuat or kalau kamu tengah demam".




Dah 5 hari aku MC demam campak. Muka yg tiada iras Aaron Aziz macam aku ni kalau kena demam campak kira tough jugak la penyakit ni jadinya. Selain suasana cafe tempat kerja yang kalau sape-sape lalu comfirm berpuluh mata yang memandang. Comfirm aku makan luar nanti.

Tapi factnya , kalau kena dekat perempuan ni, mesti diorang telangkup bantal dekat muka jerit TIDAK kuat-kuat.

Fakta.

Perempuan.

6 comments:

♥CIK SHA♥ said...

uik?baru kena? aku 2 tahun yg lalu kena..parut pun tak hilang sepenuhnya lagi kat certain bhgn..ngeh3,,sabo je la ye..

Azizah Alwi said...

haha.Dah pernah kena masa kecik-kecik dulu.Get well soon Buddies :)

F A R Y N said...

ehem...
laki pun ada menjerit gak sbb hilang macho kena sakit mcm ni :P

aleen aiden said...

hee, dah sihat? cepat2 sihat ok!

Fuz said...

baiklah, sy try sihat cepat2 . whee.hah

Gadis Merah said...

dan ini menjawab soalan kehilangan anda.
wah! semua gadis di sini. :D