03 July 2012

Jam loceng bulat melody klasik

Video macam ni yg kadang-kadang buat aku rasa aku tersalah masuk bidang dari awal. Bila aku tengok video macam ni mesti aku fokus.
1. Kalau dalam perubatan islam, kencing sambil berus gigi macam mamat ni buat boleh hilangkan daya ingatan.
 2. Aku yg tak tidur 23 jam dulu pun tak seteruk macam ni.

 Solution: Hangpa letak Jam loceng tu dekat tempat yg hanpa kena bangun untuk matikan bunyi bising Alarm tu. It works for me. Erm,... works...some time....

2 comments:

Ardini Humaira said...

hehe dni lak otomatik skang kol 5 bangun

xazuraxabux said...

bunyi jam loceng tu betul2 menghantui. peh!