27 July 2012

Jumaat puasa yg pertama.

//"Sesungguhnya, malaikat di sebelah kiri akan mengangkat penanya selama enam jam (tidak menulis dosa tersebut) terhadap hamba muslim yg membuat kesalahan.Jika dia menyesal dan meminta ampun kepada Allah daripada dosa tersebut, maka akan dilemparkan sahaja dosa tersebut. Jika dia tidak membuat demekian, maka ditulis sebagai satu dosa"//

Apa macam brader/sister? bukan main lama dia delay 6 jam. Ni manusia biasa bukan main cepat menghukum org buat salah.

Kadang-kadang aku tak faham dengan org malaysia, melayu khususnya. They are easily getting emosional. Benda kecik pun nak emo, benda tak patut pun nak besar-besarkan.Org tersalah pilih jalan, bukan main laju nak menghukum itu dan ini. Dah macam takde kerja lain. 

Get a life people.

1 comment: