28 February 2012

.Hantu British lahir tahun 1988.

"Hish, meremang bulu roma bila dengar lagu Adele ni. Terbaik".

Sinclair memang suka tweet benda-benda kelakar. Dengar lagu Adele boleh sampai meremang. Bulu roma dia jenis tak branded ni. Aku tengok konsert Adele full hari tu, hanya kagum dan terpegun. Takde la sampai meremang.

Lepas ni kalau ada orang ngadu-ngadu kat aku time lepak malam-malam sampai hujung pagi takut sebab meremang bola roma aku nak cakap.

"Ini mesti sebab Adele datang kampung/rumah kita".

2 comments:

Alip Apai said...

Hahaha.

Aku pun tengok konsert adele jugak,tapi tak la sampai meremang bulu roma. Hebat member ko tu.

:)

Fuz said...

Dia lemah! haha