27 March 2012

.Two ways communication, awak ada A4 dan marker tak?

Aku suka video-video macam ni. Maksud aku bukanlah video yang moodnya yang looks like forever alone macam ni but cara penyampaian, dan santai yang ada dalam video ni.

Company aku ni sebijik besar dekat TPM ni, sebelah takde bangunan lain, tak boleh nak main tulis-tulis kertas macam ni. Waktu aku mereject dua-tiga orang dulu yg cuba mengetuk pintu hati , tidak pulak rasa yang payah juga nak mencari "penghulu bidadari si suami di jannah nanti" sekarang ni. Tapi selamat aku x sedesperate mana sebab aku ada kepercayaan. Kepercayaan kepada tuhan dan juga perlembagaan undang-undang, dan kesopanan dan kesusilaan.

6 comments:

nunama said...

Salam. Mr PKH. Tersengih sat. haha. Aku baru publish pasal lonely-lonely ni. Alaaa.. Kalau tak, boleh masukkan sekali dalam list-to-do untuk hilangkan sunyi tu.

Well, tak semestinya tak bahagia kalau lonely kan.. ^^

All the best untuk mencari penghulu bidadari! ^^

aeh..tapi, kata orang kalau nak cari bidadari, kena berusaha untuk menjadi bidadara juga. wink.

NADIA vs BERON said...

forever alone-loser-sweet-jodoh x ke mana-lampu hijau jalan.

pandai aku summarise kan haha

laki mmg lg bersemangat bila ad prmpuan kt sisi die eh?

Fuz said...

nunama: bidadara yer. baiklah.

nadia: kuasa perempuan tu tinggi.

Selamber Rock said...

video ni memang boleh bikin rasa nak cari pakwe sekarang jugak..hahahaha..

Fuz said...

koq: gatai no hang ni. kah3x.

Primadona said...

beberapa hari lepas aku cuba datang komen tapi blog ni just open invited reader only.Jom cari skandal sekarang.haha