20 January 2013

Amaran: Catatan Hari minggu ini tidak disusun dengan elok.

Untuk jadi seorang pencinta sejati tak perlu agaknya nak kena dengar lagu tentang rasa by Astrid tak pun lagu Cinta Bersatu by Liyana Jasmay.

Weekend ni aku rasa effortless. Tiada usaha penambahan ekonomi. Mungkin badan ni dah terlalu bosan dengan routine weekend aku yg sentiasa penuh dengan akitiviti penambahan ekonomi. Masa untuk rehat sebetulnya. One of the activity is tengok CD cetak rompak Istanbul Aku Datang.

Lepas kecewa aku pernah beli CD cetak rompak bertahun dulu, aku rasa dah banyak kemajuan dan anjakan paradigma yg diambil oleh penghasil Vcd cetak rompak . HD dan clear. Tidak mengecewakan. Ye, generally aku bersalah la. Beli CD cetak rompak kan?

Tapi bila umur dah masuk 24 tahun 1 bulan, dan hanya adegan-adegan romantik cerita yg ditonton yg boleh buat kau senyum sorang-sorang dalam bilik bukan lah satu petanda yang baik.






Ok, sekarang aku rasa kena ada plan hidup. Buat carta buat strategi untuk hadapi life yg bertambah hectic ni.

Oh, Hi. Mr/Scofield.