14 February 2013

RELATIONSHIP.

Rule No.1 in relationship is 

Find someone with whom you can laugh about everything and the rest will be fine.

Ok. Now, I'm narrowing the rules into just two. The other one would be.

Commitment. 

Yes, commitment. It is not just 9 letters that come automatically when you do the akad nikah, but you have to practice it months before. 

Why am I writing about this? 

One of the reason is when you hear you father says something like this at your best friend wedding.

"Dah kawhin dah Izzat kawan kamu ni yer".

But No worries. I'm confident I can still live a life like this for 2,3 years more. Promise.

I re-count the letters and is ten actually. 10.

7 comments:

FARYN said...

Owh hye honey ;)


Kah kah kah

Primadona said...

Encik papa cakap aku kena kahwin bila dah masuk umur 25 Fuz.Ada 3 tahun dari sekarang.Dia kata dah tak sabar nak timang cucu.Hampeh.Aku kecik lagi ni nak cerita pasal kahwin bagai :p

Lady In Black said...

kawinlah bila dah ready, apa susah..eh?

Fuz said...

Faryn: Hye Honey kuasa 84. haha

Primadona: 22 baru. muda ni . remaja.

Lady: betul tu.

yunovelis zarai. said...

Can I add one more rule? Sebelum rule #1, rule#0 adalah memastikan gender pasangan. takut jadi macam kes dekan USIM tu nanti.

Pemilik Cinta said...

Rule#1

Sangat tepat! sy n my fiancee, bila duk gayut n masa jmpa x penah kering dgn gelak tawa.. dlm semua benda we take it as positive.. sbb tu ssh nak cari mslh wlupun ms awl2 dlu nmpk mcm kucing ngn anjing. Lagipun ssh nak merajuk coz dia cuma bagi masa 10 saat je utk merajuk.. ok. tu tips utk taknak bg gaduh lama2.. hahaha

10 thn lagi? wow! x jelous ke nanti tgk member dukung ank? mana tahannn..

Fuz said...

10 tahun huruf, bukan lagi 10 tahun baru nak kahwin. mana boleh lama sangat beb.