12 July 2013

-May Allah Ease.

Selasa itu hari aku pergi GM, entah tiba-tiba ada org order barang even dah hampir setahun aku tak bukak FB. I guess rezeki from Tuhan dikala kesempitan. Aku sengkek sikit lepas balik umrah itu hari.

Motor pulak rosak which cost dekat 500 lebih. Duduk company baru ni pun nampak gayanya makan basic sahaja 3,4 bulan sebab lesen ke pelantar tak pergi ambik lagi.Semalam aku pergi cari balik buku yg aku beli dulu,

"Mudahnya menjemput rezeki".

Beli dah dekat setahun. Separuh buku pun tak sampai lagi. Kena muhasabah diri.

Bukan tiada duit lansung tapi aku just tak suka feeling bila nak keluar duit beli barang, ada rasa berat.

May ALLAH ease.

2 comments:

Selamber Rock said...

Lepas ni buleh saving balik..insyaallah..

saya dah tukar address blog

http://selamberokes.blogspot.com/

thanks

Fuz said...

Insyaallah.