21 November 2013

-Ada apa dgn cantik? Kadang-kadang ada lesung pipit, tp yg ada lesung pipit kadang2 biasa saja.

Ramai sangat yg judge gua terlalu choosy termasuklah ex gua yg dah kawen merangkap best friend gua sekarang.

Is not totally about beauty lah guys. It's about mutual understanding. Keserasian.

Ya, mungkin ada 17.5678% di hati gua yg nak rasa memilih bagi membalancekan rupa gua yg ala vokalis band indonesia yg biasa-biasa saja. (Chuckle)

Tapi point gua mcm tadi la. Ala , dah byk dah contoh parents yg biasa2 boleh "produce" anak yg comel belaka.

Lainlah kalau luorang beriya nak buat pembedahan plastik ubah ketentuan tuhan, tuhan pun marah.

Kita orang Islam. Surah Yusuff ada, suruh Maryam ada, Sang Pencipta yg maha kuasa tu pun ada. Mcm org beli ubat nak hilangkan parut lah, ubat kalau sejuta pun kalau x doa tak jadi bro. Paling kuat bila kau komplen, org akan cakap, your skin tak suitable ubat ni.

Back to basic.

Nak cakap pasal gambar bawah ni.


I'm sure, someone gonna be mad when they pop out kids that don't look like them.

Before kena maki, gua nak continue buat kerja dulu. Esok jumaat tau!

2 comments:

FVN said...

muda lagi.. mwahahaha :P

Fuz said...

Faryn: ok, selamat you back up. haha