10 January 2012

OH,mimpi.

Pagi semalam aku tengok katalog IKEA. Bukan main lagi baru pindah siap tengok catalog IKEA. (macam banyak duit) Lepas tu aku ternampak satu katil ni, cun. Habis modern. Atas katil ni ada gambar pasangan tengah berbaring


Malam semalam aku mimpi aku tengah duduk-duduk santai dengan seorang perempuan yang mukanya ada tanda soal. Atas katil modern yang sama. Bermanja-manja.

Sebelum imaginasi aku merewang-rewang. Jam loceng pun berbunyi. Lantas aku bangun mengerjakan solat subuh pagi tadi.

Cepat juga respon aku ni. Tapi aku yakin mimpi tu datang waktu perempuan tu dah halal untuk aku. Eceh!


7 comments:

OrangAkaun said...

seb baik muka tanda soal..kalau muka derpina tak ka naya..haha

cerimanis said...

petanda suruh kawen tu!!!!

kLiPKeRt@sPiNk said...

ape jadi kalo mimpi tu diteruskan??

aleen aiden said...

heh.maknanye muka perempuan tu memang tak kelihatan kerana dilitupi tanda soal?misteri nih,misteri...

Hanis Azla said...

agak2 mimpi ttg bakal katil atau ttg bakal isteri ek? he..he..

Azizah Alwi said...

haha.Sign nak suruh naik pelamin dah tu.

Fuz said...

orangakuan: tapi saya nampak lesung pipit dia, comel.haha

cermanis: oh, TIDAK. masih terlalu awal ;p

aleen: nanti aku cari lesung pipit tu.

hanis: sy lebih rela ia menjadi lebih kepada bakal katil :P

azizah: baru ada 15k. tak cukup bagi anak orang makan :P